Dobrodošli na naš webshop!
Košarica 0 artikal(a) - 0,00KM

Isporuka i povrat robe

ROK ISPORUKE
Nakon potvrde o kreiranoj porudžbini, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade bićete obavješteni o promjeni statusa Vaše porudžbine putem email-a.
Rok isporuke je 24/48h.  Porudžbine kreirane petkom i vikendom, šaljemo početkom naredne sedmice.
Nakon email obavještenja da je vaš paket spreman za isporuku, rok isporuke je 3 radna dana.

PREUZIMANJE POŠILJKE
Kuriri X-Expressa (eksterna firma koja vrši dostavu robe za Galant d.o.o.), pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-17h. Molimo Vas da u tom periodu obezbjedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primjetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavijestite, pozivom broja 030 / 871 -610 ili putem email-a info@galant.ba. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozove Vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća.

CIJENA ISPORUKE
Dostava na kućna vrata je potpuno besplatna za iznose preko 100KM, za svaku kupovinu u iznosu ispod 100KM jednokratno obračunavamo troškove isporuke u iznosu od 6,00 KM (sa uključenim PDV). Kupovinom Flormar proizvoda u vrijednosti 50KM i više dostava na kućna vrata je potpuno besplatna, kupovinom Flormar proizvoda u vrijednosti 100KM i više odobravamo popust od -10% i besplatnu dostavu.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.

REKLAMACIJA I POVRAT
Kupac ima pravo na povrat robe u slijedećim slučajevima:
-isporuka robe koja nije naručena;
-isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu ili su eventualno nastala u transportu;
-za sve ostale razloga povrata robe molimo Vas da nas direktno kontaktirate;
Galant d.o.o. će odobriti povrat robe nakon prijema opravdane reklamacije telefonski, mailom ili pismeno sa detaljnim instrukcijama za povrat robe. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, nadoknadit ćemo vam  troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nismo više u mogućnosti isporučiti, ali i ponuditi odgovarajuću zamjensku robu. Ukoliko je došlo do greške prilikom isporuke robe i isporučena roba je pogrešna u odnosnu na robu koja je naručena, povrat robe će biti moguć isključivo ukoliko je roba orginalno zapakovana te orginalna ambalaža nije oštečena. U protivnom povrat robe nije moguć.